piątek, 23 grudnia 2011

Znowu chora :(

Siema :) Znowu jestem chora ;( A już 4 miesiące udało mi się wytrzymać ;] . Jutro święta i boję się , że nawet nie dam rady wstać z łóżka . Ogólnie w nocy miałam gorączkę , przez nią obudziłam się o 4.00 ;[ . Nie zasnęłam wogóle . Czekałam aż zrobi się  jasno , a w tym czasie oglądałam telewizję . Niestety nie wyjdę na dwór , szkoda :(  Bo padał śnieg, co prawda dużo go jeszcze nie ma , ale mam nadzieję , że spadnie :D 

Pozdro Roxy ;*























5 komentarzy:

  1. Szkoda, że jesteś chora życzę szybkiego powrotu do zdrowia i także mam nadzieję, że śnieg jeszcze spadnie
    POZDR. Mickey

    OdpowiedzUsuń
  2. No szkoda :( Dziękuję :] No ja też mam nadzieję , bo święta bez śniegu to nie są żadne święta ;/ Pozdro Roxy

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ; ) też będę go obserwować.
    U mnie już jest dużo śniegu, ale mam ten sam problem co ty : ( jestem chora...
    Pozdrawiam i też życzę szybkiego powrotu do zdrowia : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej szybko.;D I przy okazji Wesołych Świąt.;)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam :* Nawzajem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)