czwartek, 29 grudnia 2011

Co raz mniej....

Siema ;D Co raz mniej czasu zostało do SYLWESTRA i niestety do SZKOŁY ;P Nie wiem jak jest u Was , ale ja idę 2.01.12 (poniedziałek) ;p Chce Wam się iść do sql ? Bo mi nie ;p Chcę znowu wakacje!!!!! Gdzie spędzicie sylwka ? Ja w domu ;] Zazwyczaj spędzam go w domu :P Dzisiaj w końcu się wyspałam ;D Spałam do 9:43 Chyba mój rekord :DDD . Ogólnie bardzo dziękuję Tym osobom , które czytają mojego bloga , komentują i Tym którzy dopiero poznali mojego bloga :) BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ ;D Co prawda chciałabym dojść do 1.000 wejść . Możecie to dla mnie zrobić ? Jeśli tak to będę również odwiedzać Wasze blogi :)
Pzdr. ROXY

3 komentarze:

  1. Piją i ja nie mam nic przeciwko, tyle żeby nie robili tego nałogowo. ;) monotonna-egzystencja.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. też idę w poniedziałek .
    a taaaaaak mi się nie chce ;/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. No piją , piją xP Jasne , że obserwujemy ! ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)