sobota, 24 grudnia 2011

Już ŚWIĘTA!!

Witajcie ;) Dzisiaj już święta zaczynające się wieczorem , gdy zaświeci pierwsza gwiazda ;*
Cieszycie się? Bo ja bardzo :) Nie mogę się doczekać aż będzie ta cudowna atmosfera ;*
Dzisiaj wstałam bez ograniczeń o 8.00 :) To może jest dziwne , ale jestem chora , bo mam katar i taki okropny kaszel i nawet czasami gorączkę , a moja mama każe mi zazwyczaj (jak ona mówi) Wyrywać z psem :| . Myślałam , że jak jest się chorym to się na dwór nie wychodzi ;P  . Jak się np. pytałam czy mogę wyjść na chociaż 30 minut na dwór , to mama ''nie ! przecież jesteś chora!" Taaa...tak nawiasem mówiąc to na dwór z koleżanką to nie , ale z psem to mam wyrywać :P
Dzisiaj po wigilii idę trzy klatki dalej do mojej babci i do ciotki (żeby zanieść bachorom prezenty :D )
Idę tam z rodzicami i siorą ^.^Wiem co dostanę od rodziców  , a wy wiecie ? Ja dostanę Zestaw Karaoke z hitami ;D Kosztował on w Carrefour'ze nie całe 50 zł . :D A że miałam do wykorzystania 150 zł to kupiłam sobie śliczne kozaczki za 60 zł . I zostało mi 40 zyla i mama powiedziała , że mi dołoży już tą dychę i będę miała 50 zyla ;))))))
TO NARKA ;*
PZDR. ROXY

3 komentarze:

  1. Wesołych Radosnych Pogodnych Świąt oraz DUŻO prezentów życzy twoja Mickey

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też przydałyby się pieniądze. Niestety w tym roku mama postanowiła kupić nam małe drobiazgi pod choinkę zamiast dawać pieniądze. Pozdrawiam i życzę wesołych świąt : **

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha :) Też dobrze , bo pieniądze od razu się wyda :p
    Nawzajem :) ;***

    Dziękuję za życzenia :*** Pozdrowienia !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)