piątek, 30 grudnia 2011

Piątek :]

Siema ;p Już dzisiaj Piątek :) Z jednej strony to fajnie , bo jutro sylwester ;) A z drugiej strony to za 3 dni do sql. ;/ No , ale już w lutym znowu wolne ponad 2 tygodnie ;DChciałam Was bardzo prosić żebyście podawali Mojego bloga innym znajomym :) Czyli inaczej mówiąc "polecajcie" mojego bloga ;D To się odwdzięczę Tym samym ;]

Szczerze mówiąc to nie wiem jak Wy to robicie , że macie aż tyle wejść ;) Niektórzy mają po 156 tysięcy :( A ja powyżej 500 wejść ;) 

POZDRO :) Roxy ;*


8 komentarzy:

  1. czesc , fajny blog :)
    zapraszam di siebie
    http://megg966.blogspot.com/

    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam radę. jeśli chcesz więcej wejść to może wklejaj też swoje zdjęcia.? Jeśli chcesz mogę Cię zareklamować. ^^ tylko napisz w moim komentarzu, czy chcesz.

    prowadzisz fajnego bloga. ; ) obserwuję, liczę na rewanż i zapraszam do mnie.! ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :) Zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w prowadzeniu bloga :))) !! Obserwujemy? !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)