poniedziałek, 19 grudnia 2011

Poniedziałek :)

Witajcie ;)
Poniedziałek nie należy do dni w których było aż tak źle :P
Cały humor zepsuł mi widok koleżanki(wroga) z klasy,która była chora ;P
Podeszła do mnie i zaczęła:"Hej Roxy" "Roxy jaki żal" Moim zdaniem ona zazdrości wszystkiego wszystkim.
Ogólnie ja ją uważam za kogoś nie normalnego,zachowuje się jak by miała ADHD.
Mam ją w dupie(za przeproszeniem)niech sobie gada innym na temat mojego bloga.
Mam 2 słowa dla niej "WYPCHAJ SIĘ !!!"
Ogółem wracając do lekcji itp. Dowiedziałam się , że jutro zamiast iść do szkoły na 8:00 idę na 8:50 , bo nie ma przyrody ;)
Mieliśmy zastępstwo na Matematyce,Polskim,Przyrodzie ;]
W-F Nie należał do najgorszych :)
Graliśmy w 24 podania,babingtona i skakaliśmy przez skakankę :]
Teraz siedzę w domu i  do Was piszę ;)
Pozdrowienia Dla : Mickey i Hilo ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;)